Αξίωση
Όταν ψωνίζετε από το Shapeit ακολουθούμε τον δανέζικο εμπορικό νόμο. Σύμφωνα με τη νομοθεσία έχετε πάντα 2 χρόνια δικαίωμα επισκευής για τις αγορές σας.
• Όταν ανακαλύπτετε ένα ελάττωμα ή ανεπάρκεια στο προϊόν σας, πρέπει να διαμαρτυρηθείτε εντός εύλογου χρονικού διαστήματος. Με εύλογο διάστημα νοείται ότι αυτό πρέπει να γίνει εντός 2 μηνών από την στιγμή που διαπιστώνετε το ελάττωμα.
• Αφού εντοπίσετε κάποιο σφάλμα, ζημιά ή παρόμοιο σε ένα προϊόν παρακαλείστε να συμπληρώσετε τη φόρμα εδώ
• Εάν εγκρίνουμε την επιστροφή, λαμβάνετε ένα κουπόνι για την αγορά του ίδιου ή παρόμοιου προϊόντος.
• Όταν λάβουμε το προϊόν σας, αυτό θα αξιολογηθεί από επαγγελματίες οι οποίοι μπορούν να διαπιστώσουν αν πρόκειται για κατασκευαστικό ελάττωμα. Σε περίπτωση που η διαμαρτυρία σας είναι δικαιολογημένη και δεν πρόκειται απλά για γενική φθορά και ίχνη χρήσης, θα διορθώσουμε τη ζημιά ή το ελάττωμα μέσω ενός ράφτη. Σε περίπτωση που δεν μπορούμε να προσφέρουμε αυτήν την επιλογή, θα σας προσφέρουμε ένα νέο προϊόν.
Τι είναι η φθορά:
Λάβετε υπόψη ότι φθορά θεωρείται η κατάσταση στην οποία τα ίχνη χρήσης στο προϊόν είναι εμφανή. Για παράδειγμα, ότι το λάστιχο στο υλικό έχει εξασθενίσει, ότι οι ίνες έχουν τραβηχτεί σε ευάλωτα σημεία (π.χ. στον καβάλο όπου το ύφασμα έχει τραβηχτεί μεταξύ τους) ή ότι το προϊόν έχει πλυθεί πολύ, έχει χάσει το χρώμα του, έχει φθαρεί ή παρουσιάζει παρόμοια σημάδια από πλύση ή μαλακτικό. Επιπλέον, οι ραφές που έχουν τραβηχτεί σαφώς μεταξύ τους και δεν έχουν απλά ξεχωρίσει με λανθασμένο τρόπο δεν αποτελούν επίσης λόγο επισκευής.
Επίσης μπορεί να είναι ότι το μέγεθος δεν ήταν 100% σωστό, ή ότι το προϊόν έχει υποβληθεί σε πιο σωματική καταπόνηση από ό,τι μπορεί να αναμένεται ως καταναλωτής ότι μπορεί να αντέξει.