Αξίωση
Όταν κάνετε αγορές στο Shapeit, ακολουθούμε τη δανέζικη νομοθεσία περί αγορών. Σύμφωνα με τη νομοθεσία, έχετε πάντα 2 χρόνια δικαίωμα καταγγελίας για τις αγορές σας.
• Όταν εντοπίσετε ένα ελάττωμα ή πρόβλημα στο προϊόν σας, πρέπει να το αναφέρετε εντός εύλογου χρονικού διαστήματος. Με τον όρο εύλογο χρονικό διάστημα νοείται ότι αυτό πρέπει να γίνει εντός 2 μηνών από τη στιγμή που ανακαλύψατε το ελάττωμα.
• Αφότου εντοπίσετε ελάττωμα, ζημιά ή κάτι παρόμοιο σε ένα προϊόν, παρακαλούμε συμπληρώστε αυτήν τη φόρμα εδώ
• Εάν εγκρίνουμε την επιστροφή, θα λάβετε ένα δωροκάρτα για αγορά του ίδιου ή παρόμοιου προϊόντος
• Αφού παραλάβουμε το προϊόν σας, θα αξιολογηθεί από επαγγελματίες ειδικούς που μπορούν να διαπιστώσουν αν πρόκειται για κατασκευαστικό ελάττωμα. Σε περίπτωση που η καταγγελία σας είναι βάσιμη και δεν πρόκειται μόνο για φυσιολογική φθορά και σημάδια χρήσης, θα επισκευάσουμε τη ζημιά ή το ελάττωμα σε έναν ράφτη. Εάν δεν μπορούμε να το προσφέρουμε αυτό, θα σας προσφέρουμε ένα νέο προϊόν.
Τι είναι η φθορά:
Σημειώστε ότι η φθορά διαπιστώνεται όταν τα σημάδια χρήσης στο προϊόν είναι εμφανή. Για παράδειγμα, το λάστιχο στο υλικό έχει χαλαρώσει, οι ίνες έχουν χωριστεί σε ευάλωτα σημεία (π.χ. στο καβάλο όπου το ύφασμα ανοίγει), ή το προϊόν είναι πολύ ξεθωριασμένο, έχει χάσει το χρώμα του, έχει εμφανίσει χνουδώσεις ή κάτι παρόμοιο λόγω πλύσης ή μαλακτικού. Επιπλέον, ραφές που έχουν φανερά τραβηχτεί και όχι απλώς έχουν λυθεί εσφαλμένα, επίσης δεν θεωρούνται αντικείμενο καταγγελίας.
Μπορεί επίσης να ισχύει ότι το μέγεθος δεν ήταν απόλυτα σωστό ή ότι το προϊόν έχει υποστεί μεγαλύτερη σωματική καταπόνηση από εκείνη που θα μπορούσατε εύλογα να περιμένετε ως καταναλωτής ότι μπορεί να αντέξει.